Vertrek! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Door: StefDaanen

Blijf op de hoogte en volg Stef

31 Juli 2011 | Nederland, Schiphol


Hallo,

Om half 6 werd ik wakker gemaakt door mijn moeder, het is eindelijk zo ver! VAKANTIE naar Curaçao!
Half slapend pakte ik nog een deel van mijn tas in, omdat een aantal dingen nog moesten worden opgeladen. Ff snel aankleden, de zolder controleren en toen ben ik naar beneden gegaan. Alle koffers stonden al beneden en de handbagage ook al. Om 6.10 uur werden we opgehaald door de Taxi centrale Schoorl. In de bus zaten al 2 mensen die naar Amerika gingen. Toen zaten we in de bus en reden we eerst naar Egmond aan den Hoef waar we 1 mevrouw ophaalden. Rond 7.15 uur kwamen we bij vertrekhal 2 aan op Schiphol. Toen gingen we inchecken bij een self-check in op Schiphol. Daarna de boardingpas was uitgeprint, gingen we naar een self-drop off balie. Daar moesten we een tijdje wachten omdat het niet helemaal goed ging met de mensen voor ons. De koffers hadden we ingeleverd en we liepen naar de douane. Achter de douane gingen we ff naar een bar toe, en had ik een croissantje en me ouders koffie. De tijd ging snel en we liepen al richting de gate. Het vliegtuig dat ik gezien had op de site van Schiphol was PH-BFH, toen we naar Schiphol reden zagen we dat, dat vliegtuig werd voortgetrokken naar de gate! Aangekomen bij gate F05 gingen we in de rij staan. We werden nog een keer gecontroleerd en alle handbagage moest in een scanapparaat. Daarna moest je door een rond ding en je armen omhoog en nam het apparaat een snelle scan. Daarna werd je gefouilleerd door een douanebeambte. We hoefden gelukkig niet zolang te wachten in het vliegtuig want voor je het wist zaten we erin. We hadden stoelen 44D, 44E, 44F en 44G. We moesten nog wachten op passagier die niet gekomen waren en rond 9.50 uur gingen we de lucht in. Aan boord werden we volledig verzorgt en hadden we een eigen tv met films en nog veel meer! De stoelruimte is best wel krap, want typen gaat lastig. Nu nog 7.45 uur vliegen en de verwachte aankomsttijd is 12.58 uur.

Groetjes ,

Stef en de rest!

Ps. Dit bericht is later geplaats omdat ik in het vliegtuig geen internetverbinding had!

Verslag uit: Nederland, Schiphol

De Nederlandse Antillen!!!

Welkom!

We gaan 3 weken naar de Nederlandse antillen!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2011

GESLAAGD!

03 Augustus 2011

Duiken

31 Juli 2011

Aankomst op Curacao en Bonaire!

31 Juli 2011

Vertrek!

23 Juli 2011

nog 1 week!
Stef

Actief sinds 09 April 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Taiwan 2015

30 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

De Nederlandse Antillen!!!

Landen bezocht: