GESLAAGD! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu GESLAAGD! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu

GESLAAGD!

Door: StefDaanen

Blijf op de hoogte en volg Stef

06 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Heey allemaal,

Hier gaat het goed! Gister heb ik me duikbrevet gehaald! We gingen om 8.45 uur naar Esther, en gingen 2 duiken maken. Ik ging duiken met Phil, Esther en ome Kees. We gingen eerst richting het noordelijke deel van het eiland, waar we begonnen met duiken bij divesite tolo. Daar hebben we 1 schilpad gezien! Daarna reden we naar Kaparta waar we de 2de duik gingen maken, bij divesite Kaparta. Toen we rond half 3 klaar waren met duiken gingen we naar het vliegveld-strand waar we nog ff gingen snorkelen! s'Avonds gingen we thuis bami eten. Gister avond heeft het heel hard geregend! En stond de tuin ff blank ,maar vandaag scheen de zon weer. Vandaag hebben we gesnorkeld weer bij Kaparta met iedereen en Esther en Erica (Erica werkt bij Eshter en Menno). We moesten van een rots afspringen om in het water te komen! Dat was echt vet:p. Toen zwommen we met de stroming mee naar Karpata waar we eerder gedoken hebben. We zagen 5 schildpadden!!!!!!! Er waren wel veel golven maar dat was leuk! Toen we klaar waren met snorkelen hebben we nog ff bij Esther in het bubbel en zwembad gezeten :D ! s'Avonds hebben we bij de Watta Burger gegeten (een snackbar). Daarna zijn we zoals bijna elke avond naar GIO'S geweest!!!!!! En lkr ijs gehaald! Nu ga ik slapen want het is al half 11. Morgen gaan we wss naar Sorobon, het strand waar 'mijn vader is de beste' is opgenomen.

Groeten uit Bonaire!

• 07 Augustus 2011 - 14:50

Oma:

hoy stef
    leuk dat je geslaagt bent,dat heb je toch gauw te pakken.was het erg hoog van de rots af te springen.Doet dustin eigelijk ook nog wat daar hoor ik niets van,of slaapt die alleen maar wat.ook heb ik een s.m.s naar lisa gestuurd.
    slapen jullie lekker zijn de bedden goed.al weer een week om.
    Ik ga naar beneden koffie zetten groetjes aan allemaal,en bedankt voor dit bericht
    oma

• 07 Augustus 2011 - 21:56

Ed:

Hoi Stef en mede vakantiegangers.
    Zo te lezen vermaken jullie jezelf prima en wordt er heel wat water verplaatst, geniet ervan, want voor je het weet is het al weer om. Wij zijn vanavond teruggekomen uit Cadzand van de jaarlijkse barbeque, komende week lekker thuis de vakantie een beetje voorbereiden en dan op naar Frankrijk. Afgelopen donderdag weer een hele leuke dag gehad tijdens de Maarten Memorial 2011, alles heel gehouden dit keer in de stromende regen, (we krijgen het glijden steeds beter onder controle :-).
    Groetjes van EL TenT uit HHW

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

De Nederlandse Antillen!!!

Welkom!

We gaan 3 weken naar de Nederlandse antillen!