Taiwan 2015 - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu Taiwan 2015 - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Stef Daanen - WaarBenJij.nu

Taiwan 2015

Door: Stef Daanen

Blijf op de hoogte en volg Stef

27 Juni 2015 | Nederland, Broek op Langedijk

De reisblog is weer aangemaakt omdat we over ongeveer 1 week vertrekken. Alles is geregeld en geboekt voor de vakantie naar Taiwan. Ik heb er zin in! Helaas ben ik nog niet geslaagd voor me havo, omdat ik ziek was heb ik 2 examens gemist. Die 2 examens heb ik 2 weken terug ingehaald. Gelukkig is er begin augustus de mogelijkheid om 1 examen te herkansen en dan toch nog te kunnen slagen. Als ik dan geslaagd ben zal ik in september beginnen met Aviation Studies aan de Hogeschool van Amsterdam. Waar ik heel veel zin in heb!
We vertrekken van 5 t/m 27 juli. We beginnen de reis met een autorit naar Duitsland. Het vliegtuig vertrekt namelijk vanaf Düsseldorf Airport. Vanaf Düsseldorf vliegen we eerst naar Dubaï waar we een korte tussenstop zullen hebben. Daarna is het nog 8,5 uur vliegen naar Taipei. Eenmaal aangekomen in Taiwan zullen we er 4 dagen verblijven om ons een beetje te kunnen oriënteren. Na 4 dagen staat de huurauto klaar en gaan we een rondreis over het hele eiland maken! Ik ben benieuwd.
Ik ben nu nog bezig om een mooi fotoboek af te maken met allemaal foto's van mijzelf. Dit willen we in Taiwan afgeven aan het kindertehuis, als een soort herinnering. Dit was het voor zover en ik houd jullie op de hoogte. Gr. Stef

  • 03 Juli 2015 - 17:42

    Karola :

    Hoi Stef,

    Dit wordt een hele speciale reis voor jou, zeker nu je gisteren bijzonder nieuws vanuit Taiwan gekregen hebt!. Dit geeft jullie reis een hele nieuwe lading..
    Ik hoop dat je ervan gaat genieten en dat alles voorspoedig verloopt. We gaan jullie uiteraard volgen en na terugkomst spreken we gauw af om jullie verhalen te horen!

    Liefs, Karola & co.
Stef

Actief sinds 09 April 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Taiwan 2015

30 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

De Nederlandse Antillen!!!

Landen bezocht: